Wednesday, April 25, 2012

pejam celik... pejam celik... :P

hurm.... dah nak bulan 5 dah kan.. esok ari jd adek kecik sy... hehehehe... da besar da die... ntah ape nak beli kat die tahun nie... nak tanye kat facebook, facebook lak xleh bukan.. adoiyai.... hurm... xpe2.. mama ckp die nak beli kek aje...:P
ok la.. dengan rasminye aku telah menambahkan 4 bulan pembelanjaran aku.. bukan saja2.. tp untuk kebaikan aku jugak.. heeeee.. hope2 semua nye berjalan dengan lancar.. da sampai masa aku pikirkan masa depan aku dgn serius... aku da xleh main2 da.. huhhuh.. eh, nie boleh dijadikan azam taun bru nih.. cume terlambat 5 bulan la.. hahahaha...  tp ape2 pun aku kene tolong siapkan persiapan kawin kakak aku dulu... wahhh... lagi tinggal sebulan je, baju aku sebagai seorang pengapit (ceewwaaahhh) belum ada "aka" x beli pun lg.. :P... xpe la.. bukan aku yg kawin.. xyah la pakai bju baru.. kan kan kan...

No comments:

Post a Comment