Tuesday, April 3, 2012

serba salah

yeay.. budak pemalas da kembali... hahahaha.... buzy weh... bnyak gler keje kene wat.. tu x termasuk laptop wat hal lg.. heeeee (alasan).. hurmm... ape nak cter eh? hurm.. lg 2 bulan kakak aku nak kawin, 28hb ni lak kawan aku kawin.. heh! bile lak aku nak kawin eh.. hakhakhak.. sory, mood gatal jap.. :P
btw, aku buzy gak la.. xde la wat bnyak benda, tp ade gak la ckit2 aku tolong kakak aku.. tp ble da nak exam, aku stop kejap la.. EXAM... stu bnda yg sagt2 la x best.. tu x masuk perkataan  RESULT lak.. :P.. entah la.. ape la plak result aku kali ni.. tuhan jela yg tau... tp aku da cuba wat yg terbaik ari tau... aku tau aku da study.. hope2 la kan.. (sape2 yg bca ni tolong la doakan aku eh... :P)
satu benda yg paling x best sekarang ni adalah 2 orng kawn baik aku tgh gado besar.. hurm! aku da x tau macm mane nak baik kan dorang tu.. pelik la aku... kitorang kawan da lama.. da dekat 3 tahun da.. hanya sebab satu gurauan, dorang lak gado macm ni.. aku lg la serba salah.. xtau nak berpihak kat sebelah mana.. alih2 aku dok diam2 jela.. :'(... safwan ckp cuba la bincang ngan dorang elok2.. tp aku lak takut.. kang xpasal2 aku lak yg dorang marah sbb masuk campur.. haih.. serabut lorh... tuhan je yg tau.. ape pun aku tetap doakan yg terbaik untk dorag berdua tu <3

No comments:

Post a Comment